Retourneren
Wij van deurbeslag.nl zijn pas tevreden als jij dat ook bent. We streven daarom naar de beste kwaliteit, informatieverschaffing en service. We gaan ervan uit dat de bestelling voldoet aan de kwaliteit die je verwacht en aan de op de website vermelde specificaties. Want natuurlijk willen we dat jij trots bent op je pas aangekochte producten! Toch kan het voorkomen dat een product β om welke reden dan ook β niet voldoet aan jouw wensen of eisen. In dat geval mag je het item aan ons retourneren.
Wat is de reden voor het retour?
1. βIk heb me vergist en wil het product retourneren.βMet de zogenaamde afkoelperiode van deurbeslag.nl heb je de rust om na te denken over jouw aankoop. Binnen 100 dagen na de ontvangstdatum kun je van jouw aankoop afzien, bij ons in de showroom of via het retourformulier. Deze ruime termijn geldt zowel voor consumenten als bedrijven! Let op: dit is een zichttermijn, geen gebruikstermijn. Na herroeping heb je vervolgens nog veertien dagen de tijd om het product terug te sturen. De herroepingstermijn verstrijkt 100 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde (die niet de vervoerder is) het goed fysiek in bezit krijgt.
2. βHet product is verkeerd of defect.βArriveert het product bij jou in verkeerde of defecte staat? Dat is erg vervelend! Maak in dat geval gebruik van onze garantie en defecten-service door contact met ons op te nemen. Vervolgens bekijken we samen wat er aan de hand is en hoe dit het beste opgelost kan worden.
3. βHet product is beschadigd tijdens het vervoer.βElke bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg verpakt. We vinden het heel vervelend wanneer een pakket toch in beschadigde of geopende toestand bij je aankomt. Ons advies is om het product niet aan te nemen van de postbode en meer te lezen over de transportregeling.
Maatwerk retourneren
Maatwerk is speciaal voor jou gemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om deze artikelen te retourneren. Heb je te maken met een defect of een beschadiging bij levering? Neem dan contact met ons op.